tiistai 23. helmikuuta 2010

*huokaus*

Viikonloppu oli vaikea. Minuun koski ja minua loukkasi. Minä vain itkin 2 päivää. Keskusteltiin asioista ja se helpotti. Sunnuntaina sain itseni ulos pakkaseen ja se helpotti. Tulin kotiin paljon paremmalla mielellä ja eilen olo olikin ihan jees. Mutta sitten, tänä aamuna odotti niin p***a ylläri, kun tältä toiselta naiselta oli tullu mulle sellainen viesti missä minua nimitellään noloksi - asiassa josta hän ei tiedä mitään... (ellei mieheni ole kertonut ja hän sanoo ettei ole). Lisäksi lähetti terveisiä miehelleni hymiön kera ja kuulema haukkuu minua idiootiksi yhdellä palstalla. Kylläpä alkoi aamu hienosti ja samaa rataa on sitten sujunut. Epäilykset vellovat, oksettaa, itkettää ja suututtaa. Tekisi mieleni vastata samalla mitalla takaisin (ja ehkä vähän enemmänkin!!!!), mutta ehkä minä nyt vain nielen tämän sonnan enkä alennu samaan...??? Onpa jopa tullut mieleeni, että onko hän noin huono häviäjä kun mieheni ei jättänytkään (taaskaan) minua. Haluaako hän vaan kiusata ja lyödä kiilaa väliimme, vai mikä tämä juttu nyt mahtoi olla? Minä en ole ollut yhteydessä häneen (paitsi sinä yönä kun asia paljastui) enkä ole, minulla ei ole siihen mitään tarvetta. Olkoon hän säälittävä ja nolo viesteineen kaikkineen!

4 kommenttia:

  1. Hei, Olen vasta sinut/blogisi löytänyt. Haluaisin toivottaa sinulle runsain mitoin voimia. Olet upea, jos et alennu vastailemaan toiselle.

    VastaaPoista
  2. Hei, ja kiitos kannustuksesta! Meinaan olla vastaamatta, vaikka vaikeaa se on kun minua nimitellään täysin syyttä. Olisi niin kiva puolustautua, mutta enpä viitsi alentua hänen tasolleen...

    VastaaPoista
  3. Lämmin kiitos tästä blogista! Kiitos vinkistä.
    Älä ihmeessa vastaa, sillä sinä osoitat sen, kuinka hieno ihminen olet! Ymmärrän, että kiusaus olisi suuri, mutta jos vain pystyt olemaan vastaamatta, saat varmasti itsellesi enemmän tyydytystä ja eräänlaista vahvuutta asettua tuon kaiken yläpuolelle.

    VastaaPoista
  4. Hei jmk66. Löysit lukemaan tarinaani :)
    Joo, kieltämättä on vaikeaa olla vastaamatta mutta tänään jo hänen viesteilynsä naurattaa, lapsillinen ihminen (ja on muuten minua vanhempi...)!!!! Miehenikin oli eilen aika kiukkuinen asiasta, kun ei pääse tavallaan eteenpäin tällaisten tyhmien yhteydenottojen takia... Mutta ehkäpä hän ei enää viestittele kun en provosoidu mukaan...

    VastaaPoista