keskiviikko 7. marraskuuta 2012

No huh-huh...

Onpahan ollu pari ahdistavaa päivää töissä... Yksi kun aloittaa kinaamisen ja syyttelyn, niin sehän leviää kulovalkean tavoin. Ja sitten pohditaan kuka sanonut kenelle ja mitä ja miten. Varmaan hyvä puhdistaa ilmaa välillä, mutta minusta se pitäisi tehdä kaikkien osapuolten läsnäollessa, niin että jokainen voisi kantansa esittää. Tuntuu pahalle kun yksi ei ole kuulemassa muiden kantoja. Ja juuri se yksi joka aloitti oli tänään poissa... Ja siksi toisekseen, nämä voisi hoitaa aina heti ja asianomaisen ihmisen kanssa, eikä kerrytettäisi moskaa sisään ja sitten kaadeta lavoittain kerralla.
Meillä kun on ihan sairaan mahtava jengi töissä, niin tämä kyllä pilaa ilmapiirin hetkeksi. Ja kaikilla on hankala olo... Mutta eihän se auta kun porskuttaa päivä kerrallaan! Ja siltikin - mä viihdyn mun duunissa :)

Tässä olisi vielä muistettavaa meille _ihan_ kaikille!!!!

Antakaa minun olla oma itseni
Antakaa toisenlaisten olla omansa
Antakaamme kaikkien kukkien kukkia

Olkaamme inhimillisiä, mutta rehellisiä
Olkaamme aitoja, mutta vajavaisia
Olkaamme meitä itsejämme

Tulkoon tietämyksen tuli
Tulkoon oppimisen valo

Tulkoon yhteyden palo

Minä olen minä, sinä olet sinä
Yhdessä olemme me
Kaikkia meitä tarvitaan

Me yhdessä luomme pallon
Me yhdessä sytytämme valon
Antakaamme sen loistaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti